מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כך תגרמו ללקוחות שלכם לכתוב עליכם חוות דעת


נתתם שירות מצוין, יצרתם חיבור מעולה עם הלקוחות ועברתם את האירוע בהצלחה ובכיף. עכשיו, איך ממנפים את ההצלחה? באמצעות חוות דעת של הלקוח! פרסום חוות דעת אותנטיות של לקוחות מוכחת כיעילה במיוחד ליצירת אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולקבלת לידים חדשים וחמים. אז איך גורמים ללקוח לכתוב עליכם חוות דעת טובה?הכנו עבורכם רשימת טיפים מעולים. לגזור ולשמור.


מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך תגרמו ללקוחות שלכם לכתוב עליכם חוות דעת
15
15
מהירות:

1. שירות מצוין

זהו הבסיס לקשר שלכם עם הלקוחות שלכם. במיוחד בתחום האירועים, לשירות מצוין יש חשיבות גבוהה במיוחד. הזוגות שמגיעים אליכם, במרבית הפעמים יהיו לחוצים ונרגשים מאוד מהמשימות שעומדות בפניהם ומהאירוע הגדול בחייהם.
בנקודת הזמן הזו, הם יעדיפו לשכור את שירותיו של ספק שיעניק להם שירות טוב, אדיב, סבלני ועוטף ובדרך כלל הם גם יוקירו על כך תודה והערכה רבה. תנו ללקוחות שלכם את ההרגשה שאתם עומדים לשירותם בכל עניין ובקשה ושהם יכולים לסמוך עליכם לאורך הדרך ובאירוע עצמו. 



2. שקיפות

תקלות, עיכובים וחוסרים הם עניין נפוץ אצל נותני שירות. השתדלו לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות אבל זכרו שגם אם צצה בעיה כלשהי בדרך, במרבית המקרים הלקוחות שלכם יעדיפו לדעת עליה ולא להרגיש שמסתירים מהם דברים.
שקיפות יוצרת תחושות אמינות וביטחון. על כל תקלה כמעט ניתן להתגבר אבל על חוסר אמון - לא. 
אין זה אומר שאתם צריכים להפיל את האחריות לתקלות על הלקוחות שלכם. כשאתם פונים ללקוחותיכם עם בעיה כלשהי, הקפידו לשדר ביטחון ורוגע שהעניין ייפתר על הצד הטוב ביותר ושהם יכולים לסמוך עליכם שתעשו את המיטב עבורם. 




3. דעו מתי לבקש חוות דעת דעת

אחרי שהענקתם שירות מצוין ללקוחותיכם ויצרתם חיבור ואמון, בקשו מהם חוות דעת ברגע בו הם הכי נרגשים ואסירי תודה. למשל ב-2 בלילה כשהאירוע מסתיים והאופוריה בשיאה או למחרת ב-10 בבוקר כשהכלה מודה על האיפור הנפלא שהחזיק כל הערב.
ברגעים האלה הלקוחות שלכם ישמחו לפרגן לכם וישקיעו את הזמן הדרוש בכתיבת חוות דעת איכותית ומחמיאה עליכם. 


חוות דעת במתחתנים למען מתחתנים


4. התודה הגדולה ביותר היא בכתיבת חוות דעת

כאשר לקוחותיכם מודים לכם על שירות מצוין וחוויה נפלאה באירוע, היו נחמדים, נרגשים ופרגנו להם בחזרה על האירוע שקיימו, על המראה שלהם ועל האווירה.
לאחר מכן אמרו להם באופן נעים שהאופן הטוב ביותר בו יוכלו להודות לכם היא באמצעות כתיבת חוות דעת טובה בפרופיל שלכם ב- mitformit.
אל תתביישו להיות ברורים ולהכווין את לקוחותיכם למקום בו תרצו שהם יכתבו לכם. 




5. הצטרפו למסלול לקידום העסק ב- mitformit

מסלולי קידום העסקים שלנו מעניקים לכל עסק מגוון כלים לקבלת חוות דעת מהלקוחות.
בזכות מערכת Get Reviews החכמה שפיתנו, אנו מאפשרים לבעלי העסקים לבקש מלקוחותיהם חוות דעת במגוון דרכים אלגנטיות, נוחות, ישירות וברורות.
איך? בווטסאפ, מייל ואסמס שנשלחים ללקוחות בניסוח אישי ומתוזמן שמפנה לקישור לכתיבת חוות דעת בפרופיל שלכם, וב-QR קוד שהלקוח יכול לסרוק במהירות באמצעות הנייד ומפנה אותו באופן ישיר לכתיבת חוות דעת בפרופיל.
את ה-QR קוד ניתן להדפיס ולתלות במשרד, לחלק בסוף האירוע ולהדביק על הציוד העסקי שלכם באירוע כך שיהיה נגיש לכולם.
כשכתיבת חוות דעת הופכת להיות ישירה ונוחה, כך גדל הסיכוי שלקוחותיכם יכנסו במהירות ויכתבו עליכם חוות דעת טובה ומפרגנת שהלקוחות הבאים יוכלו לקרוא.


קבלו חוות דעת בקלות בעזרת מערכת ה Get Reviews לעסקים במסלולי שירות


6. בקשו חוות דעת איכותית

חוות דעת איכותית היא כזו שמפרטת את טיב השירות וכוללת תאריך החתונה, חוויות, רגשות ופירוט בנוגע לדברים ולשירות שהענקתם ללקוח. חוות דעת מפורטת שכוללת גם תמונה או סרטון ניראת אותנטית ואמינה יותר ותתרום יותר ללקוחות הפוטנציאליים שנחשפים לפרופיל שלכם ורוצים לקבל התרשמות מעמיקה עליכם. בהפניית לקוחותיכם לכתיבת חוות דעת עליכם, בקשו מהם לפרט ולספר על השירות שקיבלו מכם ולהוסיף תמונה או סרטון. אם במקרה הצטלמתם איתם במהלך האירוע, תוכלו לשלוח להם את התמונה המשותפת. זה גם יעניק להם הרגשה טובה ואישית וגם מגדיל את הסיכויים שהם יכתבו חוות דעת על פי בקשתכם שכוללת את תמונתכם המשותפת. 

רוצים לקרוא יותר על חשיבות כתיבת דעת איכותית וכיצד תוכלו לגרום ללקוחותיכם לכתוב חוות דעת שתזרים אליכם לקוחות נוספים? על כל אלה תוכלו לקרוא כאן בהרחבה. 

זכרו שפרופיל במסלול לקידום העסק של mitformit, מעניק ללקוחותיכם התרשמות טובה ומקצועית עליכם ומאפשר להם ליצור אתכם קשר במהירות ובקלות במגוון דרכים. 
לפרטים נוספים והצטרפות, לחצו כאן. 




אהבתם? שתפו את מי שיהנה מכך :)
קבלו יותר חשיפה לעסק שלכם
לחבילות פרסום מותאמות אישית



עוד כתבות שיעניינו אותך:
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit
2 דקות קריאה
קרא עוד...
חוות דעת הן הכלי השיווקי היעיל ביותר שלא עולה לך כסף!
5 דקות קריאה
קרא עוד...





עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק